lunes, 19 de noviembre de 2012

Manoliño


O primeiro fin de semana de setembro de cada ano, con motivo da festividade de San Roque, os Fojo reunímonos na casa familiar de Baltar (San Clemente, Caldas de Reis) e comemos ameixas, xogamos á pelota e pasámolo bastante ben. Este ano o meu primo Manoliño pediume que lle debuxara un monstro atacándolle. El dirixía a operación, indicándome que cores usar, as proporcións dos distintos elementos... O momento máis tenso chegou á hora de escoller a cor dos dentes. Manuel quería que foran negros (para explicarmo pronunciaba "negros" cunha ferocidade que me asustaba, coma se me fora comer) e eu, amarelos. Finalmente, coma bo abusón, fíxenos como me dou a gana e Manuel acabou por aceptalo. Penso que ó final quedou contento.

1 comentario:

Farancullas dijo...

Cara de susto lle deixaches ó rapaz